недеља, 22. април 2012.

“ IDE MACA OKO TEBE” .

Srela sam pre nekoliko dana poznanika,umornog, posivelog, kao da je sve crne oblake tog kišnog popodneva uvukao u sebe...Uplašen je ...izmiču mu komadići koje  je od života dobio ...i pita se...u čemu je problem...Zaboravio je da je kada su svi išli napred, menjali  i ponekad rizikovali sopstveni boljitak radi drugih on stajao po strani  i govorio...Ne tiče me se ...nije moje da mislim...gazda misli...ja radim...Pa može li se raditi bez razmišljanja? Vredi li čuvati malo jada kao da je Jad ono što nam treba...
Jad od  Jadomira napravi malog sivog miša što se zadovoljava mrvicama od svega što postoji kao  Komad  ali pripada drugima, nema snove, trčkara unaokolo po mraku u stalnom strahu da će ga život kao mačka poklopiti šapom i igrati se sa njim surovo, pre nego što ga smaže. Miševi kolo vode kad mačaka nema ali,  za čoveka-miša veselja nema jer život –mačka je stalno prisutan i vreba priliku da stvori nepriliku  malom, sivom , uplašenom čoveku-mišu.

1 коментар:

  1. Svi smo mi rodjeni isti, samo sto se neki otprilike u tinejdzerskom dobu opredele da budu misevi - posto misle da su najpametniji na svetu (a posle se pitaju u cemu je problem).

    ОдговориИзбриши